Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_db9a7
2019-01-25 15:38
QATAR daje od jakiegoś czasu na 3 rotacje do WAW, ciekawe na jak długo?
gość_160e1
2018-08-16 17:18
Nie. Wieczorny jest o 21:30.
Czy lot w listopadzie o 15:50 to już wieczorny?
salesmenpolska
2018-08-15 14:04
Skoro brakuje slotow w WAW to logicznym wyjsciem jest dolozenie rotacji chocby na 320 do KRK - QR jest tu zawsze mile widziany.
Ciekawy jestem jakie oblozenie ma FlyDubai z KRK - ktos wie?
PS - Obserwuj moj blog o lotnictwie na Instagram:
zobacz link
gość_0768a: piszesz farmazony. W godzinach których operuje QR swoją wieczorną rotację nie ma problemów ani z dostępem do szerokokadłubowych gejtów ani nie brakuje przepustowości terminala. Pomiędzy 20 a 21:30 żadna inna linia nie lata do WAW na grubasie. Jest tylko lotowski SIN. Jest zupełnie na odwrót niż piszesz. To w godzinach pierwszej rotacji QR jest największy problem ze slotami przy gejtach i w terminalu. Biorąc logicznie to pierwsza rotacja QR powinna być operowana na A320 a druga na 787/330. Dla EK w tych godzinach też nie miałby problemu z otrzymaniem slotów. 787 QR zostaje już na stałe na wieczornej rotacji nie tylko na zimę, tyle, że w systemach nie zmienili jeszcze z A320 na 787.
gość_0768a
2018-08-15 00:41
I EK i QR występowali już o kolejne rotacje do WAW, ale do tej pory nie otrzymali slotów, bo brakowało szerokokadłubowych gatów albo brakowało przepustowości terminala w tych konkretnych godzinach. QR zamienił istniejącą rotację na większą maszynę, ale tylko na zimę. Na lato raczej slotów nie będzie...
PPL nie zgodził się na A388 EK, to teraz EK dorzuci drugą rotację B77W. Ciekawe czy tylko na zimę...
gość_6dad7
2018-08-14 16:45
EK chcą latać A380 a WAW średnio jest na to przygotowany, to jest dopiero paradoks.
spotter10
2018-08-14 08:37
Oczywiście, że jest możliwe, aby EK dodał drugą rotację. Wszystko zależy głównie od tego, czy widzą w tym biznes oraz czy dostaną odpowiednie sloty w WAW, które już teraz jest mocno zapchane. EK sobie świetnie radzi na trasach z/do Polski, więc to już jest tylko kwestia czasu.
gość_17429
2018-08-13 21:32
Jak obstawiacia? Czy Emirates doda druga rotacje dziennie na Chopina? Jest to wogole mozliwe?
brooks88
2018-08-13 21:06
Do Pragi też poleci Dreamliner Qataru
gość_0f80b
2018-08-13 16:32
Jeśli emirates nie doda drugiego połączenia dziennie to po raz pierwszy QR będzie miał większe oferowanie niż EK (QR to około 514- 557 miejsc dziennie w zależności od typu 330 a EK ma ciągle 427 miejsc na 777 raz dziennie).
Myślę, że A350 na razie odpada dla WAW bo wysyłają go na bogatsze rynki (Oslo, Kopenhaga, Wiedeń) z których mają większe yieldy a przede wszystkim więcej biznesu (788 to 22 miejsca, 359 to aż 36). Z WAW tak dużo biznesu nie ma niestety i raczej spodziewam się na stałe od QR samolotu szerokokadłubowego z najmniejszą kabiną C czyli 788.
To nie to. Sloty na lato będą potwierdzane w listopadzie. QR ma sloty termnalowe na A320. Na B788 muszą uzgodnić z pojemnością terminala.
gość_55131
2018-08-13 14:42
żeby nie było, że tylko o WAW przypominam że spod Zakopanego Ryanair będzie latał do Wiednia!
gość_1bc56
2018-08-13 14:21
ten Dreamliner to porażka. Kilka miesięcy temu leciałem, po raz pierwszy, z Oslo do Dohy. Mało miejsca, niedziałające systemy rozrywki. Całe szczęście zmienili 787 na A350 na trasie Oslo - Doha.
gość_540e6
2018-08-13 13:48
gość_75369 - raczej polską zimą właśnie jest sezon na Tajlandię i takich tam, stad też większy samolot na sezon zimowy :-)
gość_da3dd
2018-08-13 12:37
@Janecki obecnie qatar na trasie do WAW obsługuje zamiennie a332/a333 i taka sytaucja pewnie pozostanie
Co do zmiany samolotu po 31 marca należy zwrócić uwagę, ze jak był wprowadzany A332 do WAW w 2016 roku miał obsługiwać loty od 1 lipca bodajże do 31 października, a potem miał powrócić a 320, tak się nie stało i pewnie tak samo stanie się z rotacją wieczorna
usuniety
2018-08-13 12:16
Rotacja poranna nie pozostaje bez zmian, samolot A333 zastapiony jest A332!
gość_e21ce
2018-08-13 12:11
Czy są jakieś przecieki dotyczące ewentualnych nowych przewoźników long-haul w Warszawie?
@gość_c0d33 - dokladnie tak, mieli najgorsza J na trasach srednio i dlugodystansowych z Warszawy (fotel), teraz beda mieli najlepsza...
spotter10
2018-08-13 11:50
I to zaczyna się robić porządne lotnisko, gdzie liczba rejsów obsługiwanych przez samoloty wide-body zaczyna rosnąć. Tylko tak można osiągać wzrosty i liczyć się na europejskim podwórku. Teraz czekam aż jakieś europejskie połączenia zaczną być obsługiwane na WB. Wydaje mi się, że największe szanse na Londyn. Ale to śpiewka może 5-10 lat.