gość_b0700
2018-11-20 14:48
Oby nasi "integratorzy Europy Wschodniej" nie wpadli na pomysł żeby ich kupić.
Nasz zarząd nie potraf sobie poradzić z własnymi pracownikami a tam związki są jeszcze badziej radykalne niż nasze.
Chorwaci widzieliby LOT chętnie ale z hubem w Zagrzebiu z połączeniami do USA i Azji. A coś takiego nie za bardzo jest po drodze LOTowi które chce zagraniać pasażerów do CPK.
Generalnie wszystkie lini byłej Jugosławii są na skraju upadku: Adria, Croatia, Air Serbia. Wykańczają je Turksh, zatokowe, Aeroflot, Lfthansa a ostatnio próbuje tam ostro wrócić Austrian (ruch biznesowy). Low costy zgarniają trystów. Każde z państw jest albo małe albo biedne albo jedno i drugie.
Zakup Croatian byłby szaleństwem. Lepiej dodawać połączenia tam gdzie jest sens.
gość_57946
2018-11-20 12:47
Drogi kraj, wysokie opłaty lotniskowe, bardzo duża sezonowość i znikomy ruch biznesowy to przy obecnej konkurencji na rynku lotniczym daje łatwy przepis na bankruta.
gość_0ddad
2018-11-19 21:11
Owszem wspomniane porty odgrywaja role ale tylko w sezonie letnim .Teraz w tych portach jest od 8 do 14 lotow dziennie Najwazniejszy jes Zagrzeb
Tak jak Michael O'Leary mówił, rosnące ceny paliwa eliminują kolejnego niewydajnego przewoźnika.
Co do LOT-U to do Chorwacji budowali chyba ruch z Seulu. W każdym bądź razie byłoby to trudniejsze niż strategia Nordici, która ma jedną bazę w Tallinie. W Chorwacji dużą rolę odgrywają porty takie jak DBV, SPU czy ZAD.
gość_47811
2018-11-19 11:28
Zobaczymy kto sie pospieszy polknac linie.Lufthansa to najwiejsze prawdopodobienstwo .Moze LOT zaryzykuje i stworzy firme na wzor Nordiki w Estonii.Jest szansa sie rozbudowac