LOT najcichszy na Heathrow

LOT najcichszy na Heathrow Opublikowany przez Lotnisko Heathrow ranking FlyQuiet za III kw. br. daje LOT-owi pierwsze miejsce i aż 945 punktów w generalnej klasyfikacji 50 przewoźników, którzy latają regularnie na lotnisko Heathrow. Jest to najlepszy wynik LOT-u w historii programu FlyQuiet, a przewaga nad kolejną linią to prawie 30 punktów. Ze względu na ogromne natężenie ruchu i znajdującą się w...
30/11/2018 11:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_5e1bc 2018-12-02 19:55   
gość_5e1bc - Profil gość_5e1bc
LOT - BRAWO !@! :)
scrillo 2018-12-01 21:12   
scrillo - Profil scrillo
To nie powinno być zgłoszone (komentarz vinsent7 o daje passports)?
gość_ec29c 2018-12-01 13:00   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@gość_a9546

Podałeś przepis na 100% bankructwo LOT-u. Odrzutowe liliputy są bardzo drogie w przeliczeniu na miejsce, a konkurencja będzie się zaostrzać.

I na pewno latanie 3-4 razy dziennie do Koszyc, Kowna, Billund, Bremy czy Stavanger byłoby wielkim błędem. Być może otwarcie połączenia do Bremy dwa razy dziennie miałoby jakiś sens, ale lepiej, by LOT latał dwa razy dziennie do Manchesteru, Dublina, Bolonii, Lyonu. Można też wysłać MAX-y na nocowanie do Madrytu, Charkowa, Odessy i Zaporoża. Ja bym zrezygnował z Wiednia i otworzył dwa razy dziennie Bratysławę na Q400.

Małe miasteczka typu Kowno, Połąga bez dopłat od samorządów nie mają najmniejszego sensu.

Milczarski w jednym z wywiadów mówił, że różnice w kosztach w przeliczeniu na samolot pomiędzy E175 i E195 są niewielkie i E195 powinien być najmniejszym samolotem we flocie. Ja byłbym zwolennikiem CS300, ale jeśli LOT kupi E195-E2 to tragedii nie będzie.

LOT w strategii zakłada MAX-y uzupełniane przez CS lub E2.
cantus 2018-12-01 11:24   
cantus - Profil cantus
Dobra zmiana!
gość_a9546 2018-12-01 00:07   
gość_a9546 - Profil gość_a9546
JJemilo: LOT potrzebuje głównie E2:175/190/195 w liczbie ok 60, aby mogli 3-4x dziennie latać po drugo i trzeciorzednych portach europejskich jak Koszyce, Kowno, Billund, Brema czy Stavanger i przez Warszawe wozić między nimi pasazerow.
Do tego 10-15x7M7 lub 319neo i 10x7M8 lub 320neo latajace do stolic europejskich i TLV. Przydałoby się tez ok 5-6xA321LR na poradziecka Środkową Azje + Irkuck czy Katmandu. Oraz 30x787-8/9/10 na Azje i Pln Ameryke.
Razem ok. 120 samolotów. Czyli o ok 40 więcej niż teraz.
gość_45822 2018-11-30 23:13   
gość_45822 - Profil gość_45822
Mega wynik. Brawo LOT! Teraz tylko trzeba zamowic 40-50 x B737 MAX 8 aby rozbudowac flote sredniego zasiegu i miec wlasne samoloty a zebrac od innycj linii np Blue Air itd.
gość_60838 2018-11-30 21:54   
gość_60838 - Profil gość_60838
adam7692: Dokładnie to samo pomyślałem. Szkoda nerwów na takich osobników....
adam7691 2018-11-30 21:48   
adam7691 - Profil adam7691
@kidloco: boli dupa, że ktoś chwali LOT a nie LH
gość_311cc 2018-11-30 20:43   
gość_311cc - Profil gość_311cc
kidloco: aż taki ból w d***, ze Lot ma jakieś pozytywne osiągnięcia i nie da się na niego znowu napluć? Współczuje.
gość_9badd 2018-11-30 19:48   
gość_9badd - Profil gość_9badd
Dobra zmiana!
kidloco 2018-11-30 19:31   
kidloco - Profil kidloco
Gdybym chciał czytać autopromocyjne teksty Lotu, to bym wszedł an lot.com
gość_5e1bc 2018-11-30 18:01   
gość_5e1bc - Profil gość_5e1bc
Link do rankingu:
zobacz link
gość_ec29c 2018-11-30 16:25   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Problem z B38M we flocie LOT-u jest taki, że Ryan zamówił 135 MAX-ów i prawdopodobnie zapłaci za nie znacznie mniej niż LOT.

Ja obstawiam, że nawet Wizz za swoje A321neo na 239 miejsc zapłaci mniej, niż LOT za swoje 186 miejscowe MAX-y. A Wizz to bezpośredni konkurent na Okęciu.

Dlatego myślę, że podstawą floty powinien być CS300 i szkoda, że LOT nie zamówił go przed wykupem przez Airbusa kiedy Bombardier był zdesperowany i na zamówienie typu 30 - 60 sztuk dałby gigantyczny upust. A to latanie dwa razy dziennie ma sens również dla turystów, którzy płacą za noclegi.

Przy tanio kupionych CS300 LOT mógłby pokusić się o ekspansję p2p w regionach. Tanio to znaczy taniej na miejsce, niż Ryan swoje MAX-y i Wizz swoje A321 neo. Regiony są zbyt biedne na E-jety.

Oczywiście MAX-y (9 i 10) lub A321 neo też powinny zostać zamówione, podobnie jak A321LR.
jjemiolo 2018-11-30 16:09   
jjemiolo - Profil jjemiolo
@scrillo: sadze ze LO potrzebuje conajmniej 25 maszyn wielkosci B38M. Jednakowoz na srednim zasiegu przydalyby sie tez mniejsze maszyny rzedu 130-150 miejsc na "ciensze" linie i te gdzie trzeba wiekszej czestotliwosci. Jesli LO chce zostac przy Boeingu kandydatem jest nowszy Embraer E2. Alternatywnie A220-300 (CS3) rowniez pasuje na ten segment. To wszystko zalezy jaka jest definicja "sredniego zasiegu".
scrillo 2018-11-30 15:26   
scrillo - Profil scrillo
Edit - B38M
scrillo 2018-11-30 15:25   
scrillo - Profil scrillo
@jjemiolo: Zgadzam sie. B78M to dobry wybór i liczę na to, że flota średniego zasięgu LO zostanie ujednolicona do tego modelu.
jjemiolo 2018-11-30 15:00   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Wydawaloby sie ze to drobna sprawa ale jednak to znaczace wyrozienie bo ma miejsce na LHR ktory obserwuje wiele ludzi. Widac oplaca sie inwestowac w dobry sprzet skoro w krotkim czasie LO wyskoczyl z konca tabelki na czolo. Trzeba wiecej Maxow, wycofac 734, oraz naprawic silniki uziemionych Dreamlinerow.
gość_27896 2018-11-30 14:44   
gość_27896 - Profil gość_27896
No i super! Gratulacje!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy