Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
KRakowiak
2018-12-13 14:44
Jakby było mało pozytywnych wiadomości - Laudamotion rozpocznie loty do Stuttgartu nie w kwietniu a w marcu :) W marcu loty we wtorki i niedziele, a w kwietniu we wtorki, czwartki i soboty.
gość_18306
2018-12-13 01:47
KRakowiak Dzięki Wielkie! Generalnie to kicha - nic się nie składa!
gość_22fc1
2018-12-13 01:04
gość_570e5 z tym Poznań- Gdańsk, to przesada, bo to raptem 300 km i 3-4 h samochodem :D, ale nad połączeniem Kraków-Poznań albo Rzeszów-Gdańsk/Szczecin, to można by się już zastanowić :) konkurencja ubiegła LOT i wcześniej ogłosiła Kraków- Szczecin, co moim zdaniem jest strzałem w 10 bo w wakacje dużo ludzi z południa jedzie wypoczywać nad morze :) a połączenie Kraków- Olsztyn też bardzo dobry ruch i co ważniejsze łączący pn z pd
gość_34939
2018-12-12 23:12
A tym czasem BA zwiększy od kwietnia LHR - KRK do 9xweekly ;)
gość_570e5
2018-12-12 21:18
A może kiedyś będzie Poznań - Gdańsk i Kraków ??
gość_570e5
2018-12-12 21:18
A może kiedyś będzie Poznań - Gdańsk i Kraków ??
lotnik3002
2018-12-12 15:40
Szymany gratulacje!!!!!!
Z tego co wiem lotnisko chce ogłosić jeszcze jedną trasę zagraniczną do końca stycznia!!!
KRakowiak
2018-12-12 14:13
@18306, do Chicago w poniedziałek rano, a od czerwca jeszcze w piątek, także chcąc lecieć do Ameryki trzeba noc przesiedzieć w Krakowie.
Do Dubaju będą loty tak jak teraz, czyli w południe
Do Ammanu też trzeba nockę zaliczyć i można lecieć rano. ;)
usuniety
2018-12-12 11:57
Zaskakująca trasa. Jeżeli bez kroplówki to tym bardziej zaskakująca.
gość_00d7f
2018-12-12 09:50
Połączenie Szymany-Lwów chyba już nie powróci bo było niewypałem więc Kraków będzie ekwiwalentem. Ja uważam, że to sztuczne podtrzymywanie trupa i podłączanie kolejnych rurek podtrzymujących do Szyman jest bez sensu.
gość_18306
2018-12-12 00:23
Czy ktoś biegły w rozkładach lotów może napisać czy to połączenie jakoś składa się z Chicago lub Dubajem czy może Ammanem i da się dzięki niemu via Kraków polecieć gdzieś w wielki świat ?
gość_ec29c
2018-12-11 23:02
Miły gest ze strony LOT-u, ale jeśli to jest bez dotacji, to szanse na zyski są umiarkowane. Szymany są około 60 km od Olsztyna.
Q400 2 - 4 razy w tygodniu miałoby większy sens biznesowy na trasach z Krakowa do Poznania, Hanoweru, Bukaresztu, Belgradu, Mińska. Bo to byłoby uzupełnienie oferty przesiadkowej. Brakuje też wieczornego rejsu do Budapesztu, choćby dwa razy w tygodniu.
Zakładam, że Wilno Wizz sobie weźmie (Bukareszt być może też).
Ciekawe połączenie. Chciałbym, aby wzorem np. Flybe, Eurowings, w Polsce było wiecej bezpośrednich regionalnych połączeń pomiedzy miastami. A z hobbistycznej przyjemności bilet zarezerwowałem. Byle do maja :)
gość_c75ec
2018-12-11 22:16
Oj chyba ferajnę dojnozmianowych dzieciaków posadzili przy komputerach w dziale planowania sieci połączeń i pozwolono im się bawić do woli samolocikami. Więc otwierają dla koleżków połączenia z biletami na weekend za 150 Zeta. A kto za to płaci? Pan, pani, państwo... My! Cóż dzieciaki się bawią, a może się tez sprawdzaja w biznesie...
gość_dd163
2018-12-11 20:55
Tak jak inni pisali w sezonie letnim pewnie znalazły by się inne ciekawsze trasy. Z KRK trochę brakuje np. Chorwacji Split czy Dubrovnik.
gość_f42b3
2018-12-11 20:06
@Lucas Władzom lotniska i pasażerom nie zależy na tym żeby to LOT latał z Moskwy do Krakowa, tylko żeby cokolwiek latało. A jeśli już to chyba lepiej Aerofłot bo można się przesiąść w drodze do Azji a przy okazji otworzymy się na rosyjskich turystów.
lysypiotr76
2018-12-11 19:41
Kolejna błędna decyzja narodowego przewoźnika. Tak naprawdę LO zmierza w kierunku low-costu. Rasowy hubowiec do takich połączeń powołuje odrębną linię w której koszty są zdecydowanie niższe.
gość_4c48a
2018-12-11 19:32
Bogatemu to się i byk ocieli :)
Brawo Kraków!
gość_6c4fa
2018-12-11 17:56
Lepiej gdyby dołożyli nocny rejs z Warszawy do Lublina lub dali połączenie z Warszawy do Bydgoszczy pod tranzyty, bo w tym są dobrzy. A tutaj taki 'michalek' w godzinach biznesowych. Ciekawe co zrobią z Krakow-Gdansk, który latał codziennie o podobnej porze. Może zamkna Gdansk i Szymany dali w zamian jako ochlap dla Krakowa. Kompletnie bez glowy.
Lucas:
1) o modelu samolotu i teoretycznym zasięgu nie pisałem, bardziej mi chodziło o fakt szukania tras przez LOT poza Okęciem (są dużo bardziej cenne finansowo trasy w dodatku nieobstawione z KRK i innych lotnisk). Nawet w zasięgu tego przyjmijmy "bezrobotnego" 78 miejscowego Dasha znajdą się potencjalnie lepsze kierunki do zagospodarowania niż Olsztyn.
2) umowa lotnicza jest od dawien dawna uregulowana jak KRakowiak wspomniał,traktat z 2002 roku stanowi
jakiekolwiek punkty lotnicze w Rzeczypospolitej Polskiej - > Moskwa/ St. Petersburg i inne które zostaną uzgodnione później
i dla drugiej strony
jakiekolwiek punkty lotnicze w Federacji Rosyjskiej -> Warszawa/Gdańsk i inne które zostaną uzgodnione później
w roku 2012 został uzgodniony Kraków, podczas negocjacji o prawa przelotu nad Syberią do Pekinu, Kaliningrad nie wiem w którym momencie był uzgodniony i w zamian za co, ale to mniej istotne. Tak czy inaczej LOT sobie może latać z każdego Polskiego miasta do tych trzech lokalizacji w Rosji i vice versa Aeroflot/S7 i inni mogą latać z całej Rosji do trzech miast w PL.
3) Również pisałem, że Olsztyn-Kraków będzie pełny pasażerów jak każda inna trasa krajowa zaczynająca się lub kończąca w KRK ale czy w tym czasie nie dałoby się zarobić tym samolotem na innej rotacji więcej... ?