gość_edf2d
2019-08-15 22:05
gość_cfd4e - te dwie linie będą się wymieniać i latać na zmianę.
gość_cfd4e
2019-08-14 19:18
do gość_f2445. Po Thai Airways International z 2 lotami dziennie od stycznia na A380 do KRK myslisz że Air Asia jeszcze wejdzie na tą trasę? Jest aż taki potencjał?
gość_ec29c
2019-08-14 18:27
@gość_1f656
Warszawa dzięki LOT-owi ma long haul na poziomie Mediolanu, czy Wiednia. Większy od bogatszych Berlina, Pragi, czy Sztokholmu. Można nawet napisać zbyt duży.
@adam1987
Tylko LOT mógłby się zdecydować, ale wybrał Colombo, bo jest bliżej i tam były wyższe ceny. Z takich kierunków jest jeszcze Kathmandu i Kilimanjaro. Do Bangkoku LOT lata jako charter w zimie raz w tygodniu. Oczywiście mógłby latać dla ruchu P2P, z godzinami dla P2P i cenami dla P2P np. dwa razy/tydz. w lecie i cztery razy/tydz. w zimie. Bangkok mógłby też zastąpić Singapur.
@gość_f2445
Nawet, gdyby umowy pozwalały jest to mało prawdopodobne. Kraków/Katowice są biedniejsze od Warszawy, a większość zamożnych ludzi w zimie jeździ/lata na narty. W Krakowie to brakuje zimą połączenia Kraków - Sofia. Bo Turyn, Genewa, Kutaisi, Zurych, Mediolan, Bukareszt, Malaga, Barcelona (wszystko kierunki narciarskie w zimie) już są.
Z dalekich tras wylotowych tylko Kathmandu wywołałoby euforię i być może raz - dwa razy na tydzień w sezonie himalajskim ktoś mógłby z zyskiem zapełnić samolot.
AirAsia X już próbowała latać KUL-STN i szybko się zwinęli...
BKK jest dość specyficzny - od puczu praktycznie zero biznesu tam lata, tylko ruchu turystyczny - czyli tanie bilety i bardzo niska marża. Na miejscu LO omijałbym BKK.
gość_d43bc
2019-08-14 16:20
do gość_f2445 ! czyżby następny miał problemy psychiczne ???
adam1987
2019-08-14 10:08
@mmsyd: W tamtych rejonach Azji już tak mają z tymi a330, 9 foteli w rzędzie to norma. Cebu ma w swoich 436 miejsc (a już zamówili takie mieszczące 460 - szczęśliwie dla pasażerów tylko do tras regionalnych), LionAir nawet 440.
A co do Bangkoku to może wreszcie ktoś się zainteresuje Warszawą. Trasa raczej dla Europejczyków, więc może choć raz się uda coś na tym lotnisku. W 2018 była to najpopularniejsza trasa lotów z przesiadką z 76000 pasażerów. Była to 10 największa nieobsługiwana trasa z Bangkoku (wg
https://www.anna.aero/2019/03/06/100-routes-asias-top-10-airports-non-stop-service/ ) W naszym regionie tylko Berlin miał większy ruch. W Pradze w 2016 było 40000 według anna.aero
zobacz link . Z drugiej strony wychodzi, że ruch wcale nie jest tak jednostronny jak by się wydawało.
gość_1f656
2019-08-14 09:58
Czyli znowu azjatyckie linie lotnicze wybiorą Pragę zamiast Warszawy? To już jakieś żarty...
Maja latac do Pragi od pazdziernika...Air Asia to najlepsza tania linia na swiecie, polecam. Jesli chodzi o Air Asia X, lecialem z nimi kilka razy, premium cabin bardzo fajna, plaskie luzka i promocje, ale...w economy sa chyba jedyna linia na swiecie ktora instaluje 9 foteli w rzedzie (3-3-3) na A330! Wezsze niz fotele w dreamlinerach...